درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 08:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4487صفحه نخست » فروشگاه آنلاین کتاب‌های روابط‌عمومیچهارشنبه، 16 مرداد 1392 - 19:46
دانلود کتاب کنترل رسانه ها
  

نام کتاب :  کنترل رسانه ها

نویسنده :  نوآم چامسکی

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۱۰۲

قالب کتاب : PDF دانلود مستقیم کتاب

حجم فایل :  ۲,۷۵۰  کیلوبایت

توضیحات : نوآم چامسکی از بزرگترین متفکران و روشنفکران حال و حاضر جهان است که در آمریکا مشغول نظریه پردازی و استاد بازنشسته دانشگاه MIT است و بر خلاف معمول،نقد های تند و تیزی هم به سیاست های میهن ابر قدرتش،آمریکا دارد. کتاب حاضر که از کتب موثر ولی کم حجم اوست،در باب نقش مهم رسانه ها در تعیین و کنترل افکار «توده مردم» سخن می گوید،چامسکی در مقدمه می نویسد: «نقش رسانه های گروهی در سیاست های معاصر ما را وامی دارد از خود بپرسیم،که مایلیم درون چه اجتماع و چه دنیای زندگی کنیم؟ این موضوع را با دو برداشت متفاوت از دموکراسی می توان روشن کرد . .. در برداشت اول،چنین برمی آید که عموم مردم دارای امکانات و وسایل شرکت در مسیری با معنا از مدیریت امور سرنوشت ساز خود و همچنین دارای ابزارهایی از اطلاعات آزاد و بازداشته باشند.اگر به فرهنگ لغت رجوع کنیم،با معنایی در همین ردیف روبرو می شویم ! برداشتی دیگر از دموکراسی اینست که مردم جامعه از «باید» از دخالت در تعیین سرنوشت جامعه ی خود محروم باشند،و وسایل اطلاع رسانی و رسانه ها باید شدیدا تحت کنترل «نظام حاکم» بر جامعه قرار گیرد.شاید این تفسیر زیاد خوشایند نباشد ! ولی بهتر است قبول کنیم که این درک غالب حاکم بر جوامع است،که در واقع مدت هاست نه تنها در عمل،بلکه در تئوری نیز جایگاهی برای خود باز کرده است . . . »

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد